Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text покупець має право повернути або обміняти товар назад до магазину протягом 14 днів з дати покупки.

На повернення та обмін підлягають усі групи товарів належної якості.

Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення і обмін:

  • Товар не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. д .;
  • Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • Збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають.

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта"

1. Заповніть бланк повернення товару

  • Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину blackout.shop.sup@gmail.com, або у Viber за номером 380981191819, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар, або ж завантажити його самостійно тут: Заява про повернення товару та грошових коштів

Важливо:

У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою. Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення

3. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
  • Після формування заявки, менеджер надішле адресу та контактні дані для відправки товару.

4. Оплата доставки повернення і обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, то компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар, не підійшов розмір, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.

5. Повернення коштів за товар

  • У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання нами Вашого повернення.

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-4 робочих днів після отримання нами Вашого повернення.
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.



Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:

  • рукавиці;
  • натільна білизна - термобілизна, футболки;
  • шкарпетки;
  • шапки;
  • товари, що були у вжитку.