Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text покупець має право повернути або обміняти товар назад до магазину протягом 14 днів з дати покупки.
На повернення та обмін підлягають усі групи товарів належної якості.
Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення і обмін:
- Товар не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. д .;
- Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- Збережені всі ярлики і заводське маркування;
- Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають.
Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта"
1. Заповніть бланк повернення товару
- Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину blackout.shop.sup@gmail.com, або у Viber за номером 380981191819, вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар, або ж завантажити його самостійно тут: Заява про повернення товару та грошових коштів
Важливо:
У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою. Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.
2. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар належної якості.
- Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
- Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення
3. Адреса для повернення товару
- Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
- Після формування заявки, менеджер надішле адресу та контактні дані для відправки товару.
4. Оплата доставки повернення і обміну товару:
- Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, то компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
- Якщо покупцеві не сподобався товар, не підійшов розмір, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.
5. Повернення коштів за товар
- У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання нами Вашого повернення.
6. Обмін товару
- Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 1-4 робочих днів після отримання нами Вашого повернення.
- Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.
Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:
- рукавиці;
- натільна білизна - термобілизна, футболки;
- шкарпетки;
- шапки;
- товари, що були у вжитку.